Egy mérnök botladozásai a művészet világában. Művészet, szenvedély és érzelem.

Ölelés pár vonallal

Egyik nap láttam egy tetoválást és sokáig néztem és azon gondolkodtam, hogy nem is olyan egyszerű lehet pár vonallal érzéseket kifejezni. Grafittal, radirral játszhat az ember, de ott nem lehet hibázni. De igazán az izgatott, hogy pár vonal mire elég. Ezért ma reggel mindenféle árnyalás nélkül készítettem pár gyakorló rajzot az ölelés érzésének kifejezésére. Ezek tényleg csak próbálkozások, de jól esett.


Nehéz volt megállni, hogy ne menjek bele a kidolgozásba. Arra, amit ki akartam próbálni jó volt.

Share:

Nincsenek megjegyzések:

Magamról

Saját fotó
“Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam”

Kiemelt bejegyzés

7. évfordulóra 7 száll rózsa

 Rajzoltam egy 7 szállból álló rózsát a  7. évfordulóra.  Hetediket pont takarja a többi.:-) Régen rajzoltam, így nem tökéletes, de szívből ...

Rendszeres olvasók

Népszerű bejegyzések

Üzemeltető: Blogger.

Blogarchívum

Recent Posts