Egy mérnök botladozásai a művészet világában. Művészet, szenvedély és érzelem.

Hell Trabi 601 roadster cabrio (soda can)

Pár Hell Footbal Fanatic dobozból egy egyedi tervezésű Trabi roadster cabrio készült. Sokszor felragasztva, letépve és ismét áttervezve, újraragasztva elemeket. Persze nem tökéletes,  de valami ilyet szerettem volna. 2 személyes, hogy beleférjen előre a V8-as motor. 😊







Trabantok történelmének egy lenyomata. A Trabi flotta:



Share:

Nincsenek megjegyzések:

Magamról

Saját fotó
“Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam”

Kiemelt bejegyzés

7. évfordulóra 7 száll rózsa

 Rajzoltam egy 7 szállból álló rózsát a  7. évfordulóra.  Hetediket pont takarja a többi.:-) Régen rajzoltam, így nem tökéletes, de szívből ...

Rendszeres olvasók

Népszerű bejegyzések

Üzemeltető: Blogger.

Blogarchívum

Recent Posts