Egy mérnök botladozásai a művészet világában. Művészet, szenvedély és érzelem.

Álldogáló páncélos lovag

Gondoltam, ha már középkori embereket szeretnék rajzolni, akkor egy páncélos lovaggal kezdem. Ehhez a http://www.swordsandarmor.com/ oldalon találtam remélhetőleg korhű páncélokat.
Az első 5 percben elég kellemetlen érzésem volt, nem láttam benne az embert, akár összenyomott konzervdobozt is rajzolhattam volna, ekkor nagy levegőt vettem és csak az árnyakra figyeltem, nem arra, hogy egykét fémdarabról azt sem tudom micsoda. Aztán amikor egy pillanat alatt elrepült két óra vettem észre, hogy ni csak, ez már talán lovag.
Share:

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én ovis koromban rajzoltam ilyet!! (egy grafikus)

TiborV75 írta...

Soha nem írtam, hogy egy született tehetség vagyok, csak élvezem, hogy egyáltalán ennyire megtanultam rajzolni. Jól látom egy profi mennyivel jobban, könnyedebben használja a ceruzát, akkor kb. fél éve rajzoltam tisztességesen, úgy kb akkor lehettem azon a szinten, mint Te az oviban.
Ha gondolod látogass el az illusion részbe, ott már olyan alkotások vannak, amik bár egy profi részére még mindig találhatnak kivetni valót, de ott már próbáltam valami egyedit is belevinni a rajzba.

Magamról

Saját fotó
“Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam”

Kiemelt bejegyzés

7. évfordulóra 7 száll rózsa

 Rajzoltam egy 7 szállból álló rózsát a  7. évfordulóra.  Hetediket pont takarja a többi.:-) Régen rajzoltam, így nem tökéletes, de szívből ...

Rendszeres olvasók

Népszerű bejegyzések

Üzemeltető: Blogger.

Blogarchívum

Recent Posts