Egy mérnök botladozásai a művészet világában. Művészet, szenvedély és érzelem.

A Szerelem szabaddá tesz

Hogy alakul ki egy rajz? Elkezdem, megragad valami és  néha más lesz.
A Szerelem új kapukat nyit, legbelül érzed, hogy megtaláltad ki kiegészít, a másik feled, Olyan mintha eddig egy szárnnyal élő madár lettél volna, és ő is a másik szárnyát kereste. Egymásra találtok és együtt új dimenzió nyílik, együtt repültök. Nem csak ma van, múlt és jövő, nem számít az idő, csak a másik. Vele jó, olyan érzés, hogy megérkeztem. Lehullanak a bilincsek, a láncok, felszabadulsz, kitágul a világ. Szeme csillogásnak fényében a szürke világ színekkel telik meg... és még írhatnám, de ez egy olyan érzés, amit nem lehet a szűkös szókincsünk határai közé zárni...
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Magamról

Saját fotó
“Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam”

Kiemelt bejegyzés

7. évfordulóra 7 száll rózsa

 Rajzoltam egy 7 szállból álló rózsát a  7. évfordulóra.  Hetediket pont takarja a többi.:-) Régen rajzoltam, így nem tökéletes, de szívből ...

Rendszeres olvasók

Népszerű bejegyzések

Üzemeltető: Blogger.

Blogarchívum

Recent Posts