Egy mérnök botladozásai a művészet világában. Művészet, szenvedély és érzelem.

Coca-Cola Jeep (soda can)

Az utóbbi 3 napban ezen a Jeep-en dolgoztam. Kipróbáltam az utóbbi projektből tanulva a kétkomponensű epoxy ragasztót, pillanat ragasztót, aztán rájöttem hogy mind jó, csak tudni kell mihez mit kell használni. A tengelyeknél már nem ragasztottam, fémipari régmúltamból szerkesztettem hozzá tengelyt és jobban kidolgoztam egyéb részleteket is.
Az egészben az jó, hogy abba lehelek életet, mit más már nem értékel.







Azt hiszem egy még belefér az ünnepbe, még az edzőterem is bezárt sajnos.

Share:

1 megjegyzés:

eduardo colombia írta...

muy buen trabajo hermosos todos tus diseños, tendrias las plantillas del jeep a ver si me las puedes enviar.

Magamról

Saját fotó
“Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam”

Kiemelt bejegyzés

7. évfordulóra 7 száll rózsa

 Rajzoltam egy 7 szállból álló rózsát a  7. évfordulóra.  Hetediket pont takarja a többi.:-) Régen rajzoltam, így nem tökéletes, de szívből ...

Rendszeres olvasók

Népszerű bejegyzések

Üzemeltető: Blogger.

Blogarchívum

Recent Posts