Egy mérnök botladozásai a művészet világában. Művészet, szenvedély és érzelem.

Pont

Egy teljesen önálló rajzot csináltam. Egy pontot. Lehet egy mondat vége, egy új mondat kezdete, egy távoli bolygó ahol álmok születnek, egy alagút vége, mi után a fény jön.
Persze lesznek kik még ebbe is belekötnek, nem tökéletes, de az enyém.
Minden változik.

(Ennyi rajz után rádöbbentem, hogy most se értem a művészetet, portrékon órákat dolgozok alig nézik. A pontot egy nap alatt többen nézték, mint mást egy hónap alatt. Úgy látszik egyszerübb rajzokat kell csinálnom. Legközelebb vessző, vagy pontosvessző is szóba kerülhet. Kiváncsi lennék ki, mit látott benne, mögé.)
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Magamról

Saját fotó
“Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam”

Kiemelt bejegyzés

7. évfordulóra 7 száll rózsa

 Rajzoltam egy 7 szállból álló rózsát a  7. évfordulóra.  Hetediket pont takarja a többi.:-) Régen rajzoltam, így nem tökéletes, de szívből ...

Rendszeres olvasók

Népszerű bejegyzések

Üzemeltető: Blogger.

Blogarchívum

Recent Posts