Egy mérnök botladozásai a művészet világában. Művészet, szenvedély és érzelem.

Opitz Barbi

Már mikor az X-Faktorba énekelt gondoltam le kéne rajzolni, de a haj mindig kicsit elgondolkodtatott ez jó, de hogyan...de szeretem a lehetetlennek tűnő feladatokat, célokat, mert nincsen lehetetlen. Nincs lehetetlen, csak tehetetlen. Eszembe jutott a rajztanfolyam, ahol a tenyerünk vonalát rajzoltuk és lett belőle valami :-) igaz bármeddig lehetett volna rajzolni, mindig felbukkant egy új kunkor, egy új hajszál.
Amikor meghallottam az alábbi számot, az volt az utolsó löket, hogy lerajzoljam:


Share:

Nincsenek megjegyzések:

Magamról

Saját fotó
“Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam”

Kiemelt bejegyzés

7. évfordulóra 7 száll rózsa

 Rajzoltam egy 7 szállból álló rózsát a  7. évfordulóra.  Hetediket pont takarja a többi.:-) Régen rajzoltam, így nem tökéletes, de szívből ...

Rendszeres olvasók

Népszerű bejegyzések

Üzemeltető: Blogger.

Blogarchívum

Recent Posts