Egy mérnök botladozásai a művészet világában. Művészet, szenvedély és érzelem.

Monster Spad-XIII (soda can)


Mikor kitaláltam, hogy üdítő dobozokból készítek valamit ebay-en tetszett meg egy repülő Monster dobozból, amit drágállottam. Most igazán annál sokkal jobbat készítettem egy Spad XIII, I világháborús vadászrepülőt.
Közben többet tanultam, mint szakközépbe az anyagismert órán.
Ezen a repülőn a ragasztópisztoly helyett már valami más ragasztót kellett volna használni, túl törékeny és a fém vezeti a hőt. Illetve volt benne újratervezés, és kísérlet is, hogy hogy lehetne minél szebbé tenni, a ragasztópisztoly rakoncátlankodása volt csak korlát.









Share:

Nincsenek megjegyzések:

Magamról

Saját fotó
“Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam”

Kiemelt bejegyzés

7. évfordulóra 7 száll rózsa

 Rajzoltam egy 7 szállból álló rózsát a  7. évfordulóra.  Hetediket pont takarja a többi.:-) Régen rajzoltam, így nem tökéletes, de szívből ...

Rendszeres olvasók

Népszerű bejegyzések

Üzemeltető: Blogger.

Blogarchívum

Recent Posts