Egy mérnök botladozásai a művészet világában. Művészet, szenvedély és érzelem.

Recycled hdd components motorcycle

Még találtam pár elfekvő alkatrészt, mit addig ragasztgattam, míg egy apró kis motor született. egy kupakra raktam, hogy ne dőljön el, ami egyben megmutatja, hogy milyen aprócska.



Most tényleg elfogytak az alkatrészeim, így kicsit csak dobozokból készítek dolgokat. Az elkövetkező hétben először befejezek egy otthon már készülő 50-es évek beli Ford pickup-ot, készítek egy régen ígért choppert, mit eltologattam és az Aries-nek egy vidám kukás autót. Persze ez a terv, hogy mi lesz belőle az mindig közben derül ki.

Share:

Nincsenek megjegyzések:

Magamról

Saját fotó
“Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam”

Kiemelt bejegyzés

7. évfordulóra 7 száll rózsa

 Rajzoltam egy 7 szállból álló rózsát a  7. évfordulóra.  Hetediket pont takarja a többi.:-) Régen rajzoltam, így nem tökéletes, de szívből ...

Rendszeres olvasók

Népszerű bejegyzések

Üzemeltető: Blogger.

Blogarchívum

Recent Posts