Egy mérnök botladozásai a művészet világában. Művészet, szenvedély és érzelem.

Hell Lambretta Scooter 150 (soda can)

Az utóbbi 2 napban egy 50-es évekbeli robogót tervezgettem át Hell üdítős dobozra. Remélem az arányokat is siketült eltalálni. A kerék rögzítése kicsit olyan lett, mint a gyorsasági motoron, miből csak egyet csináltam anno, olyan kicsit összevissza.
Robogót már régen akartam csinálni, mert igazán egyetlen motorom volt az életemben egy Romet segédmotoros piros csoda.





És egy fantasztikus dolog, egy magyar céget Bruce Willis reklámoz:☺️


Share:

Nincsenek megjegyzések:

Magamról

Saját fotó
“Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam”

Kiemelt bejegyzés

7. évfordulóra 7 száll rózsa

 Rajzoltam egy 7 szállból álló rózsát a  7. évfordulóra.  Hetediket pont takarja a többi.:-) Régen rajzoltam, így nem tökéletes, de szívből ...

Rendszeres olvasók

Népszerű bejegyzések

Üzemeltető: Blogger.

Blogarchívum

Recent Posts