Egy mérnök botladozásai a művészet világában. Művészet, szenvedély és érzelem.

Michael Sam and fiance Vito Cammisano



Michael Sam és Vito Cammisano.  Michael sportját nem nagyon értettem miért jó ha egy rakás testhez simuló gatyás férfi egymáson fetreng elvileg egy labdát hajkurászva, ez a kedves pár közelebb vitt a megértéshez, de reméljük nem általános. Igazán én még azon nőtem fel, hogy apáink a rendszerváltás után a nyugati csatornákon 11 után női iszap birkózást keresnek, de változnak az idők úgy tűnik. Végül is kedves, összeillő pár.    
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Magamról

Saját fotó
“Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam”

Kiemelt bejegyzés

7. évfordulóra 7 száll rózsa

 Rajzoltam egy 7 szállból álló rózsát a  7. évfordulóra.  Hetediket pont takarja a többi.:-) Régen rajzoltam, így nem tökéletes, de szívből ...

Rendszeres olvasók

Népszerű bejegyzések

Üzemeltető: Blogger.

Blogarchívum

Recent Posts