Egy mérnök botladozásai a művészet világában. Művészet, szenvedély és érzelem.

Dragon (soda can)

Vagy fél éve szerettem volna megcsinálni, de sose mertem belevágni, most pár hétbe beletelt, de elkészült.Egy sárkány mindenféle dobozból, nem tudnám megmondani mennyiből.. Arca lett csak átalakítva az eredeti tervből, illetve ahol éppen máshogy sikerült az üdítős dobozok tulajdonságai és a képességeim határai miatt. 😊









Közben hogy kicsit átszellemüljek a Trónok harcát néztem, sárkányt nem láttam, gyakorlatilag hatalmi harc és szex az egész, tetszik. Aztán megjelentek, így még jobb lett.

És eszembe jutott a triatlon versenyekről készült videók egy háttérzenéje:

Share:

Nincsenek megjegyzések:

Magamról

Saját fotó
“Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam”

Kiemelt bejegyzés

7. évfordulóra 7 száll rózsa

 Rajzoltam egy 7 szállból álló rózsát a  7. évfordulóra.  Hetediket pont takarja a többi.:-) Régen rajzoltam, így nem tökéletes, de szívből ...

Rendszeres olvasók

Népszerű bejegyzések

Üzemeltető: Blogger.

Blogarchívum

Recent Posts