Egy mérnök botladozásai a művészet világában. Művészet, szenvedély és érzelem.

Susan Sarandon and James Spader (White Palace)

A gyönyör rabjai romantikus filmet nem tudom hányszor láttam. A film témája a szokásos, a szerelem mindent legyőz, felülír, nincs határ, a boldogság azokban a pillanatokban rejlik mikor a Szerelmünkkel együtt lehetünk, azért mindent meg lehet változtatni, újat lehet építeni, akár máshol is. Nincs lehetetlen, nincs akadály, még az egész világ se.

A rajz így  profilból, szenvedélyesen mindenről megfeledkezve nem tudom mennyire adja át az arcokat, de az érzést kifejezi.



Share:

Nincsenek megjegyzések:

Magamról

Saját fotó
“Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam”

Kiemelt bejegyzés

7. évfordulóra 7 száll rózsa

 Rajzoltam egy 7 szállból álló rózsát a  7. évfordulóra.  Hetediket pont takarja a többi.:-) Régen rajzoltam, így nem tökéletes, de szívből ...

Rendszeres olvasók

Népszerű bejegyzések

Üzemeltető: Blogger.

Blogarchívum

Recent Posts