Egy mérnök botladozásai a művészet világában. Művészet, szenvedély és érzelem.

Konyha szépítgetése ver. 3.0

Karácsony elég időt hagyott, hogy kigonoljam, hogy a csempét hogyan újítom fel a konyhapultnál, mert a fehér nem illett oda. Volt gondolatban csempematrica, de az eléggé borsós áru lett volna, kamu fugával kamucsempe, de kiprobálva nem annyira tetszett, illetve macerás volt nagyon, ha egy csempét leraktam hozzhatta a fugát is és távolról jobban látszott az eltérés, mint közelről. Így jutottam a sima fóliázáshoz, igaz itt már hajszárítóval fújva, hogy jobban odaragadjon. Konnektornál próbáltam feketét, majd pirosat, kapcsolót nem bántottam, az mozgó.



Mikor a kamufugát teszteltem:




Share:

Nincsenek megjegyzések:

Magamról

Saját fotó
“Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam”

Kiemelt bejegyzés

7. évfordulóra 7 száll rózsa

 Rajzoltam egy 7 szállból álló rózsát a  7. évfordulóra.  Hetediket pont takarja a többi.:-) Régen rajzoltam, így nem tökéletes, de szívből ...

Rendszeres olvasók

Népszerű bejegyzések

Üzemeltető: Blogger.

Blogarchívum

Recent Posts