Egy mérnök botladozásai a művészet világában. Művészet, szenvedély és érzelem.

Karácsonyfa távolról az éjben

Ez csak egy kísérletezés két bevásárlás között. Csináltam egy nagy pacát grafittal és gyurmaradírral próbáltam egy távolban világító fenyő fényeit megrajzolni pár radírhúzással.  Az alapötlet  karácsonyfadísz volt, de mikor rájöttem, hogy a radír milyen nehezen viszi a grafitot későbbre halasztottam, hosszú még a karácsony, ráérek még kísérletezni.


Share:

Nincsenek megjegyzések:

Magamról

Saját fotó
“Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam”

Kiemelt bejegyzés

7. évfordulóra 7 száll rózsa

 Rajzoltam egy 7 szállból álló rózsát a  7. évfordulóra.  Hetediket pont takarja a többi.:-) Régen rajzoltam, így nem tökéletes, de szívből ...

Rendszeres olvasók

Népszerű bejegyzések

Üzemeltető: Blogger.

Blogarchívum

Recent Posts