Egy mérnök botladozásai a művészet világában. Művészet, szenvedély és érzelem.

Dr. Almási Kitti

Dr. Almási Kitti előadásait érdemes meghallgatni. Az ember mindig tanul valamit önmagáról, másokról. A pszichológia olyan kicsit, mint az informatika, mindenki azt hiszi ért hozzá, én mindkettőt csak őszinte tisztelettel, alázattal tanulgatom, ismergetem, de nem értek hozzá, igazán azt látom, hogy mindig van mit tanulnom és mosolyogva hallgatom, mikor valaki egy Google keresés alapján úgy véli mindent tud.

Share:

Nincsenek megjegyzések:

Magamról

Saját fotó
“Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam”

Kiemelt bejegyzés

7. évfordulóra 7 száll rózsa

 Rajzoltam egy 7 szállból álló rózsát a  7. évfordulóra.  Hetediket pont takarja a többi.:-) Régen rajzoltam, így nem tökéletes, de szívből ...

Rendszeres olvasók

Népszerű bejegyzések

Üzemeltető: Blogger.

Blogarchívum

Recent Posts