Egy mérnök botladozásai a művészet világában. Művészet, szenvedély és érzelem.

Pepsi motorcycle (soda can)

Múltkor már csináltam egy ilyen motort, de akkor sok mindent még nem tudtam megvalósítani, illetve ragaszkodtam hogy csak üdítős doboz, flakon anyagot használok. Ez a motor rendőr motornak indult, majd rájöttem, hogy ezt a vagány motort nem kéne plexi szélvédővel, szirénával kicicomázni. Aztán jött egy ötlet, hogy mi lenne ha lenne oldalkocsi, de ahhoz még tanulmányozom kell, hogy hogy néz ki, hogy szokták rögzíteni.(majd legközelebb). Így a az üditős dobozon kívül most van benne  koax kábel kipufogónál, gém kapocs ülésnél, visszapillantónál, üditős kupak kerekeknél, hegesztő pálca a kormánynál, hálózati kábel rugóknál. Van lámpája, kilométerórája. visszapillantó tükre, rendszáma, már csak egy forgalmi kéne, aztán mehetne a forgalomba.... fék hiányzik max,de nézegetem hogy lehetne megvalósítani, addig meg hajtani kell. :-)











Share:

Nincsenek megjegyzések:

Magamról

Saját fotó
“Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam”

Kiemelt bejegyzés

7. évfordulóra 7 száll rózsa

 Rajzoltam egy 7 szállból álló rózsát a  7. évfordulóra.  Hetediket pont takarja a többi.:-) Régen rajzoltam, így nem tökéletes, de szívből ...

Rendszeres olvasók

Népszerű bejegyzések

Üzemeltető: Blogger.

Blogarchívum

Recent Posts