Egy mérnök botladozásai a művészet világában. Művészet, szenvedély és érzelem.

Schweppes Volkswagen Beetle (soda can)

És egy hét után megszületett a Schweppes bogár vagy. Ismét vissza kicsit az autókhoz . Gyerekkorom egyik kedvenc kocsija volt. 😊
Így üdítős dobozokkal elég nehéz egy egyenest alig tartalmazó kocsi készítése kívül Orange, belül és szinte minden máshol Bitter Lemon. Bár alig látszik, de kipróbáltam hogyan lehet ablakot csinálni és van benne műszerfal, kormány, váltó, kilincs. elől, hátul lámpa, de lehetett volna rá rakni rendszámot is, meg kipufogót, de ezeket már motoron kipróbáltam.
A kis sárga autóhoz kb 30 doboz kellett a kísérletezgetések miatt szombaton el is fogyott , mit csak hétfőn tudtam pótolni.





Share:

2 megjegyzés:

Unknown írta...

wil heel graag een bouw tekening hier van hebben

TiborV75 írta...

https://m.youtube.com/watch?v=TfuH8knkePE

Magamról

Saját fotó
“Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam”

Kiemelt bejegyzés

7. évfordulóra 7 száll rózsa

 Rajzoltam egy 7 szállból álló rózsát a  7. évfordulóra.  Hetediket pont takarja a többi.:-) Régen rajzoltam, így nem tökéletes, de szívből ...

Rendszeres olvasók

Népszerű bejegyzések

Üzemeltető: Blogger.

Blogarchívum

Recent Posts