Egy mérnök botladozásai a művészet világában. Művészet, szenvedély és érzelem.

Szeretkező billentyűzet

Ez az egynapos hétvége nem sokra volt elég, kipihent agyammal a szeretkező egerek után szabadon , egy szeretkező billentyűzetpárt alkottam. Először csak egy női szobrocska akart lenni, de hogy ne unatkozzon készítettem hozzá egy pasit, ki szenvedéllyel szeretkezik vele. Kicsit távolabb húzva még előjátéknál tartanak, összébb tolva éppen az aktus közepén vannak.






Share:

Nincsenek megjegyzések:

Magamról

Saját fotó
“Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam”

Kiemelt bejegyzés

7. évfordulóra 7 száll rózsa

 Rajzoltam egy 7 szállból álló rózsát a  7. évfordulóra.  Hetediket pont takarja a többi.:-) Régen rajzoltam, így nem tökéletes, de szívből ...

Rendszeres olvasók

Népszerű bejegyzések

Üzemeltető: Blogger.

Blogarchívum

Recent Posts