Egy mérnök botladozásai a művészet világában. Művészet, szenvedély és érzelem.

Liptai Claudia

Volt pár percem, lerajzoltam Liptai Claudiát az egyik legjobb műsorvezetőt.
Néha úgy tűnik be kell iktatni egy kis rajzot, hogy ne legyen monoton a hulladék vagdicsolása.
Főleg most, hogy egy Hot Rodot csinálok lassan-lassan dobozokból, amiben eddig, a felénél se járok, de már most volt, hogy egy-egy összetettebb elemet újra kellett kezdeni, mert valahol egy rész nem úgy sikerült, nem volt szimmetrikus.



Share:

Nincsenek megjegyzések:

Magamról

Saját fotó
“Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam”

Kiemelt bejegyzés

7. évfordulóra 7 száll rózsa

 Rajzoltam egy 7 szállból álló rózsát a  7. évfordulóra.  Hetediket pont takarja a többi.:-) Régen rajzoltam, így nem tökéletes, de szívből ...

Rendszeres olvasók

Népszerű bejegyzések

Üzemeltető: Blogger.

Blogarchívum

Recent Posts