Egy mérnök botladozásai a művészet világában. Művészet, szenvedély és érzelem.

Radics Gigi



Az Álomutazók megnézése közben megrajzoltam Radics Gigit.
Két oldalról is nézve az előadást, kreatív emberként és agykontrollt gyakorlóként  remélem minél többen megértik miért fontosak álmok.
Ami nagyon fontos az álmok azért vannak hogy megvalósítsuk őket! Tehát álmodd meg a csodát és valósítsd is meg! 🙂
Hiszen a határok gyakran csak az emberek fejében léteznek.(“Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam”😁 )




Share:

Nincsenek megjegyzések:

Magamról

Saját fotó
“Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam”

Kiemelt bejegyzés

7. évfordulóra 7 száll rózsa

 Rajzoltam egy 7 szállból álló rózsát a  7. évfordulóra.  Hetediket pont takarja a többi.:-) Régen rajzoltam, így nem tökéletes, de szívből ...

Rendszeres olvasók

Népszerű bejegyzések

Üzemeltető: Blogger.

Blogarchívum

Recent Posts