Egy mérnök botladozásai a művészet világában. Művészet, szenvedély és érzelem.

Hell Batman Batmobile Tumbler (soda can)

Miközben kávézgattam az utóbbi egy hónapban megszületett Batman Tumblere, ami a különleges formája, apró részei miatt a legtovább készült talán.
Kicsit olyan volt készíteni, mint mikor a jobb agyféltekés tanfolyamon a tenyerünket meredten nézve másik kézzel, oda nem figyelve a vonalakat rajzoltuk, miután hagyományos autó forma kicsi van benne egyszerre elég nagy odafigyelést igényelt , mégis teljesen kikapcsolt.
Naná hogy nem hagyhattam, hogy depis fekete maradjon,  a Hell pokoli, élettel teli, lángoló piros színt adott neki.













Share:

Magamról

Saját fotó
“Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam”

Kiemelt bejegyzés

7. évfordulóra 7 száll rózsa

 Rajzoltam egy 7 szállból álló rózsát a  7. évfordulóra.  Hetediket pont takarja a többi.:-) Régen rajzoltam, így nem tökéletes, de szívből ...

Rendszeres olvasók

Népszerű bejegyzések

Üzemeltető: Blogger.

Blogarchívum

Recent Posts