Egy mérnök botladozásai a művészet világában. Művészet, szenvedély és érzelem.

Maci (Latte Art)

A gyakorlás, kísérletezés megy tovább, közben pár tejet még tesztelve. Most egy maci akart lenni, de van még mit gyakorolni. Illetve a fejére varrásokat is szerettem volna, mint a kék órrunak, de az anyag annyira finom rajzokást nem engedett, ez is egy tapasztalás volt. 
Másnap már várrások nélkül egy szívvel probáltam megrajzolni a macit, miközben átgondolva a habositást kezdem sejteni hogyan is kell.


Share:

Nincsenek megjegyzések:

Magamról

Saját fotó
“Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam”

Kiemelt bejegyzés

7. évfordulóra 7 száll rózsa

 Rajzoltam egy 7 szállból álló rózsát a  7. évfordulóra.  Hetediket pont takarja a többi.:-) Régen rajzoltam, így nem tökéletes, de szívből ...

Rendszeres olvasók

Népszerű bejegyzések

Üzemeltető: Blogger.

Blogarchívum

Recent Posts