Egy mérnök botladozásai a művészet világában. Művészet, szenvedély és érzelem.

Coca-Cola Batmobile 1966 (soda can)

Az előző Batmobile-nál feltűnt ez régebbi változat. Amikor észrevettem, hogy a kerék aránya pont olyan mint egy üdítős pet palacké gondoltam kipróbálom milyen ilyen picibe alkotni ..... hát eléggé macerás. A doboz lemeze kicsibe megint máshogy feszül, hajlik, valamit nem is lehetett tökéletesen csinálni, vagy javítani kellett. Az ujjam a mütyür részeknél gyakran összeragadtak. Összetettebb elemeket, mikor már majdnem készen voltak kellett újra kezdenem. Az üveg pet palack, kerék kupak, több üdítős doboz. Így utólag belegondolva, eddigi doboz keréknyi méretezéssel eléggé hosszú lett volna autó, így is A4-es papír méretű majdnem.
Így végül lett egy vidám piros Coca-Cola Batmobile,











Share:

Nincsenek megjegyzések:

Magamról

Saját fotó
“Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam”

Kiemelt bejegyzés

7. évfordulóra 7 száll rózsa

 Rajzoltam egy 7 szállból álló rózsát a  7. évfordulóra.  Hetediket pont takarja a többi.:-) Régen rajzoltam, így nem tökéletes, de szívből ...

Rendszeres olvasók

Népszerű bejegyzések

Üzemeltető: Blogger.

Blogarchívum

Recent Posts