Egy mérnök botladozásai a művészet világában. Művészet, szenvedély és érzelem.

Latte Art

Egy hete a kávéfőzöm haldokolni kezdett, így egy DeLonghi EC 685 Dedica váltotta fel. Maga a kávé is sokkal finomabb, de a tejhabosító adta magát, hogy kipróbáljam milyen mintákkal díszíteni a kávét. Olyan egyszerű volt videón, a gyakorlatban ma előszór nem folyt össze és ha még nem is tökéletesen, de az a minta kerekedett, mit akartam.


Benne volt a szívem, lelekem, Életem. de még várható pár minta, ha rájövök hogyan lehet szépen és jól  megcsinálni a habot, mert egy kávéval utána pl megint összefolyt picit.

Másnap gyakoroltam, 4. Probálkozasra megint nem folyt szét, most nem írtam rá az Életem nevét, így talán felrakható:
Van még mit gyakorolnom a tejjel. 

És szombat délben a tej alján felfedeztem a tökéletes habot:...

 Legalábbis ami eddig sikerült a legjobb. Kis fahéj ment rá véletlenszerűen, hogy díszítse. 

Share:

Nincsenek megjegyzések:

Magamról

Saját fotó
“Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam”

Kiemelt bejegyzés

7. évfordulóra 7 száll rózsa

 Rajzoltam egy 7 szállból álló rózsát a  7. évfordulóra.  Hetediket pont takarja a többi.:-) Régen rajzoltam, így nem tökéletes, de szívből ...

Rendszeres olvasók

Népszerű bejegyzések

Üzemeltető: Blogger.

Blogarchívum

Recent Posts