Egy mérnök botladozásai a művészet világában. Művészet, szenvedély és érzelem.

Latte Art writing

Reggel már tudatosabban lett jó a hab és az írást probáltam ki fahéjjal és fogpiszkálóval. Az állatos kísérletek után, amik a kávéval történtek könnyebben habra írható volt fahéjjal, nem folyt meg. Igaz még szokni kell a pohár méretének határait, lehet legalább papiron tervezni se ártana, ha valamibe nem vagyok biztos, hogy kifér, vagy papiron íly módon gyakorolni a rajzolást, írást.
Ami nem utolsó az íze nagyon finom lett.🙂

Még nagyon messze vannak a tökéletestől, de a hab elkészítésének kitapasztalása után, már gördülékenyebb lesz, hogy csiszoljam, hogy mit lehet kihozzni egy pohár kávéból.
És du. Egy rózsa, ahol a hab már túl habos is lett:

Share:

Nincsenek megjegyzések:

Magamról

Saját fotó
“Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam”

Kiemelt bejegyzés

7. évfordulóra 7 száll rózsa

 Rajzoltam egy 7 szállból álló rózsát a  7. évfordulóra.  Hetediket pont takarja a többi.:-) Régen rajzoltam, így nem tökéletes, de szívből ...

Rendszeres olvasók

Népszerű bejegyzések

Üzemeltető: Blogger.

Blogarchívum

Recent Posts