Egy mérnök botladozásai a művészet világában. Művészet, szenvedély és érzelem.

Cserhalmi György


Cserhalmi György sok filmben, színházi darabban feltűnt, nekem igazán a Férfi és Nő előadásban vált feledhetetlenné, ahol kedvenc színésznőm Udvaros Dorottya, Básti Juli és Kulka János együtt Dés László zenéivel és közreműködésével készített egy fantasztikus produkciót. Básti Julival amúgy is, már elötte is több dalban gyönyörű dalokat énekeltek. Minden esetre egy nagyon karakteres, feledhetetlen igazi színész.
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Magamról

Saját fotó
“Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam”

Kiemelt bejegyzés

7. évfordulóra 7 száll rózsa

 Rajzoltam egy 7 szállból álló rózsát a  7. évfordulóra.  Hetediket pont takarja a többi.:-) Régen rajzoltam, így nem tökéletes, de szívből ...

Rendszeres olvasók

Népszerű bejegyzések

Üzemeltető: Blogger.

Blogarchívum

Recent Posts