Egy mérnök botladozásai a művészet világában. Művészet, szenvedély és érzelem.

Hofi Géza

Ma nem szándékoztam rajzolni, de a Válótársak nézése közben egyszer csak elkezdtem Hofi Géza rajzolását. Mire vége lett a filmnek 40 perc alatt ilyen lett. :-)


A Hoféliából egy még mindig aktuális részlet:


Elég elgondolgodtató része, rögtön az eleje:

"Bolond is lennék normálisnak lenni,
Normális ember nem tud inni-enni, tudod magadról,
Nem alszik hétszám, zabálja a gond,
Bolond is lennék, ha nem lennék bolond.

Nekem elment az eszem emberek,
Én már semmin, de semmin nem idegeskedek,
Nekem elment az eszem, tehát volt,
Mondom vígan, akinek nem ment el, még nem biztos, hogy van."


Share:

Nincsenek megjegyzések:

Magamról

Saját fotó
“Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam”

Kiemelt bejegyzés

7. évfordulóra 7 száll rózsa

 Rajzoltam egy 7 szállból álló rózsát a  7. évfordulóra.  Hetediket pont takarja a többi.:-) Régen rajzoltam, így nem tökéletes, de szívből ...

Rendszeres olvasók

Népszerű bejegyzések

Üzemeltető: Blogger.

Blogarchívum

Recent Posts