Egy mérnök botladozásai a művészet világában. Művészet, szenvedély és érzelem.

Elillanó szarvas

Múlt évben is érintettem az állatok rajzolását. Most nemrég volt a Mikulás, amiről sokaknak Rudolph jut eszébe, de én nem tudok olyan aranyosat rajzolni. Ezért egy sima szarvast rajzoltam, ami mielött elillan az erdőbe előlem, még hátra néz. Bár dédapám vadász volt, én életben még csak vadasparkban, meg képen láttam, így ki tudja így néz-e ki. Valami hasonló lehet, nagy szarvakkal, kisebbel, vagy nagyobbal, az biztos évszaktól is függhet. Nem tudom hogy bírhatja el, elég nagy teher lehet számára, gondolom azért olyan vastag a nyaka. Azt sem tudom látja-e, hogy szarvak vannak a fején, hiszen a feje tetején van, ... Na mindegy. Kb másfél óra alatt ilyen sikerült.
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Magamról

Saját fotó
“Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam”

Kiemelt bejegyzés

7. évfordulóra 7 száll rózsa

 Rajzoltam egy 7 szállból álló rózsát a  7. évfordulóra.  Hetediket pont takarja a többi.:-) Régen rajzoltam, így nem tökéletes, de szívből ...

Rendszeres olvasók

Népszerű bejegyzések

Üzemeltető: Blogger.

Blogarchívum

Recent Posts