Egy mérnök botladozásai a művészet világában. Művészet, szenvedély és érzelem.

Skót felföldi marha (Kyloe)

Mikor nemrég megláttam a skót felföldi marhát (Kyloe), azt hittem a nagy szőre miatt, hogy valami mesefigura, ha a Star Warsba látom, bantha mellett megállta volna a helyét. Többször rákerestem és tényleg létezik. Olyan mint egy magyar ökör, nagyobb szarvakkal, bundában, kis frizurával.
Nagy Britanniában és az északi országokban szeretik, mert igénytelenül, hasig érő vízben is képes legelni, kemény teleket is képes átvészelni, vagyis kivágják a legelőre, elkajál, majd húsa miatt levágják. Hát nem egy életpályamodell, de ez a sorsa.
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Magamról

Saját fotó
“Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam”

Kiemelt bejegyzés

7. évfordulóra 7 száll rózsa

 Rajzoltam egy 7 szállból álló rózsát a  7. évfordulóra.  Hetediket pont takarja a többi.:-) Régen rajzoltam, így nem tökéletes, de szívből ...

Rendszeres olvasók

Népszerű bejegyzések

Üzemeltető: Blogger.

Blogarchívum

Recent Posts